trwa inicjalizacja, prosze czekac... neurolog ..konkursy dla dzieci

Mistrzostwa Indiwidualne

czwartek, 29 grudnia 2011

Małe spotkanko...

Dzisiaj, 29 grudnia, w jednej z kwater pobocznych klubu, a mianowicie u mnie, odbyło się małe spotkanie klubu. Małe, ponieważ zjawiło się tylko dwóch członków + ja, a po drugie primo nie trwało zbyt długo. Udało nam się jednak rozegrać dwa turnieje. Oto wyniki:

TURNIEJ INDYWIDUALNY:
1. Mario
2. Derma
3. Norbi

BITWA KRÓLEWSKA:
1. Mario
2. Derma
3. Norbi

Ja za pierwsze miejsca otrzymałem 250 pkt., Derma za dwa drugie 124 pkt. i 21% skóry, a Norbi tylko marne 62 pkt.

Ranking jest zaktualizowany. Jak widzicie, udało mi się wyprzedzić Norbi'ego i wskoczyć na drugie miejsce, a Dermie ciągle brakuje kilkudziesięciu punktów do Szczurka.

To tyle.
Udanego Sylwestra!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz